zahada GPRS pripojeni (mirne OT)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Duben 23 09:36:36 CEST 2004

Radek Vicek wrote:
> Nevim, tehda kdyz to blblo u nas tak jsem ping nezkousel. U nas to
> nepridelovalo timesloty. Bohuzel neporadim Vam nic jineho nez sehnat mobil
> se servisnim menu a kouknout se v cem je problem. Jedine tak muzete hotline
> vsechno co Vam rikaj omlatit o hlavu a donutit je tam nekoho poslat.
>
> Od te doby co to u nas opravili nemam s EDN naprosto zadny problem - klidne
> nekolik dni bez odpojeni ICQ.

Co prosim konkretne u vas opravili?

Tyto problemy se u mne vyskytuji take casto (gprs sice jede, ale
neproleze paket (ani ping), pritom po case se rozjede (nebo
vypnuti/zapnuti telefonu).

Kdyz me to nastve, tak jim zavolam na hotline, tam mi reknou frazi o
obsazeych slotech. Kdyz se nedam odbyt (jsme mala dedina a ti movitejsi
maji davno "obecni" bezdrat za 1500 a ti mene moviti chodi na inet do
knihovny), a baba nekam odbehne/zavola nebo rekne "moment", tak pak sice
rika dal co predtim, ale po skonceni hovoru se to rozjede bez problemu :-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!