zahada GPRS pripojeni (mirne OT)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 23 07:35:40 CEST 2004

Nevim, tehda kdyz to blblo u nas tak jsem ping nezkousel. U nas to
nepridelovalo timesloty. Bohuzel neporadim Vam nic jineho nez sehnat mobil
se servisnim menu a kouknout se v cem je problem. Jedine tak muzete hotline
vsechno co Vam rikaj omlatit o hlavu a donutit je tam nekoho poslat.

Od te doby co to u nas opravili nemam s EDN naprosto zadny problem - klidne
nekolik dni bez odpojeni ICQ.

RadekCX