digitalni potenciometr

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 16:26:45 CEST 2004

ne, nemyslel jsem to  s tím imbecilem tak prudce, jak to asi vyznělo:-)
Jen mi přišlo, že by bylo lepší políčko poznámky nechat prázdné, když
nevím přesná data, neboť psát do popisků "integrovaný obvod" v rubrice
Integrované obvody mi přijde poněkud úsměvné.  Onu diskuzi na téma kat.
listů jsem nějak nezaznamenal.
Resumé: - imbecila beru zpět ;-)
              -  byl asi notně přepracovaný :-/
             - už nebudu niko hanět, neb nevím, kdo je čí kámoš :-)))))))

--
S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz