digitalni potenciometr

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 22 15:49:37 CEST 2004

> Hledam integrovany obvod pro funkci digitalniho potenciometru -->
> hlasitost stereo audiosignalu, takze nejlepe zdvojeny.

A co treba TDA 7313 o kterem tu psal p. Drozd v utery a ktery maji v GESu?

> katalogu GM typu "LAxxxx - integrovaný obvod" (rulezzz :-)  dělal asi
> nějaký naprostý imbecil.

No sice s Vami souhlasim ale vzhledem k tomu, ze je to muj znamy byt jsem ho
jiz delsi dobu nevidel musim se ho trochu zastat:-} Zkusil jste si nejak
rozumne pojmenovat nekolik tisic polozek? Myslim, ze trideni kat. listu se
tu nedavno probiralo a to je neco podobneho.

Pavel

Mám nápad : zkuste nahlídnout do katalogu GM:-) Určitě tam jsou :-)
Zkuste to obráceně - najděte si je v GM a pak ten typ najděte přes
google na netu - to abyste si ověřil, co je zač, neboť popisky v

--
S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz