Zapalovaci blok v MPI

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 21 16:06:57 CEST 2004

To je sice mozne ale...

1. to co ma tazatel je starsi system takze diagnostika muze ale nemusi byt
tak dokonala, krome toho civka se blbe meri ale da se to.

2. nic nebrani vzit starsi (nechat puvodni) civku a nechat ji palit
naprazdno do nahradniho jiskriste nebo vubec tam zapojit neco nahradniho a
diagnostika si bude myslet ze je vse OK.

3. podle toho ze ma jeste starou snimaci civku (u VW docela ojedinele,
vetsinou pouzivali hall) bude mozna mit zapalovani oddelene od vstrikovani
ale to je u vozu z roku 1996 nepravdepodobne.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of tsvach@volny.cz
Sent: Wednesday, April 21, 2004 3:38 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zapalovaci blok v MPI

Vyrabet muzete, ale !!!

Veskere ridici jednotky, vlastne cela automotive ma extremni
diagnostiku. To znamena, ze po RESETu se vse kontroluje a pokud
jednotka nenajde snimacove parametry z L je polovodic), nahlasi
chybu a nespusti motor.
Chybove hlaseni jde do ERROR MEM a cte se v servisech
doma VAG-COMem.
A co Vam tam pak vsechno vymeni kvuli chybovemu hlaseni servis a
rad, potes bohu. Zivim se automotive vyvojem a vim co pisu, proto
pozor.

Hugo KOTTAS