Zapalovaci blok v MPI

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Duben 21 12:59:51 CEST 2004

To taky muze byt jen nekde nejakej kontakt a nebo taky nemusi jit obcas benzin.

Ale u te elektriky bys mel jednoduse zjisitit jestli to je pred rozdelovacem a nebo za a vubec zda elektrina vypadava !
Je hloupe od servisu, ze nedokaze zjistit kde ta elektrina vypadava.
Dale privody ke svickam budou nejpise dobre.

Nevim jak nyni ty kabely na svicky vypadaji, kdysi se to normalne dalo dleat na kolene. Mozna by ti to i tak jezdilo ???

Jirka

  ----- Original Message -----
  From: Milan Kratochvíl
  To: HW_Konference
  Sent: Wednesday, April 21, 2004 12:42 PM
  Subject: RE: Zapalovaci blok v MPI

  Motor (1,6 jednobod. rv 96) mi vynechava ale nepravidelne a na vsech valcich. Podle servisu "na na to pravo". je fakt ze podle tachometru ma najeto 147kkm.
  Podle toho co jsem zatim zjistil tak mam vymenit kabely, civku a pak se uvidi. Tento pokus by mne stal cca 4,5kkc  a to nemluvim o mozne vymene rozdelovace za 15kkc. Original modul do MPI motoru stoji 3,5kkc tak jsem premyslel ze bych si, do nynejsiho rozdelovace, dodelal opticke snimani a ridil bych tim zapalovaci blok. Timto bych mel problemy z krku a myslim ze (mozna) i dost lacino.

  Mialn