suplikove pole na soucastky

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Středa Duben 21 12:44:00 CEST 2004

I ja pridam svou trosku da mlyna:
Zatim co jsem videl a slysel se mi skutecne nejvic libi zasobnik p.Recka, asi taky proto ze jsem ho videl ve skutecnosti. Fakt hodne prakticky. Mohu jen doporucit.
Chystam se taky pomalu prechazet na SMD a zatim jen v teoreticke rovine mam vymyslen zasobnik z obalu na CD. Po vlepeni prepazek z bezpecnostnich cedulek, ktere se daji vyborne lepit nitroredidlem ci toluenem, by mel vzniknout zasobnik na celou radu odporu v rade E12. Pri velikosti chlivku 10x20mm, se jich tam vejde prave 84.Kdyz tam ty blechy srovnam tak se jich tam teoreticky vejde 432. Teda pokud uvazuju velikost 1206. To by mohlo pro bezneho bastlire snad stacit.
Vyhodou muze byt i barevne rozliseni cedulek, treba rude odpory, zelene kondiky, bile IO, modre to ostatni.
Zatim nejvetsi nevyhodou je, pokud to bude otevrene a drbnu do toho tak je o radost postarano. No uvidime. Az to budu mit, tak poprosim p.Recka aby mi to nafotil a nekam to dame na web.
Pavel Glajc