suplikove pole na soucastky

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Duben 20 12:50:56 CEST 2004

Diky Jirko za link a vam ostatnim za tipy. Nebudu jiz patrat po
supermarketech, nabidka Mars Svratka a.s. je zajimava. Vybral jsem si typ
6150 a vezmu si hned karton (4 kusy). Bohuzel zase budu cekat, protoze ted
6150ky nejsou a budou az za 14 dnu (asi). Jakesi reminiscence to ve me sice
vyvolalo, ale co naplat, pockam. Podobne pole suplat jsem videl v Praze i za
14 stovek ... za tech 508 bez DPH se to da prezit. 240 boxu by mi v prvnim
nastrelu mohlo stacit.

Ale pridam cerstvy zazitek - pani Ostrejsova z obchodniho je vesela kopa. Na
muj dotaz, zda jsou modre, mi sdelila, ze modre momentalne nejsou. Tak jsem
se dotazal na cervene. Sdelila mi, ze cervene nejsou. Tak jsem se zeptal,
jaky odstin maji. A pani Ostrejsova mi sdelila, ze momentalne tip 6150 neni
a bude asi za 14 dnu. No, co dodat, ze ? :)

Hezky den, Simon Cihelnik

http://www.mars-svratka.cz/Katalog_vyrobku/K_Zavisne_skoioky/k_zavisne_skoioky.html