suplikove pole na soucastky

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Duben 20 00:57:44 CEST 2004

hwkonfera napsal(a):

> Jelikoz relaxuji rozsahlym uklidem a reorganizaci ve sve pracovne :), dosel
> jsem do bodu, kdy musim nejak zmenit system ukladani pasivnich soucastek.
> Suplata a krabicky z papiru mi nevyhovuji. Chtel bych neco fajnovejsiho. A
> napadlo me zainvestovat do plastovych poli suplat. Jenze ouha, ceny techto
> poli jsou v zelezarstvich dost vysoke. Chci se tedy pritomnych dotazat: mate
> nekdo tip na nejake pekne a levne matice suplat ?? Libili by se mi vizualne
> plexi s odstinem (modra), ale rozhodne cena/suplik. Suplat nepotrebuji 20,
> ale vyrazne vice ...

Ahoj Simone,

welmi doporucuji skrinky Mars Svratka - jsou to ty klasicke plechove
(ruzne barevne a ruznych rozmeru) se supliky z pruhledneho polystyrenu.
Je fakt, ze ta velka skrinka vychazi okolo 500,- Kc, ale muzes je
prikupovat postupne, daji se stavet na sebe nebo vedle sebe (ja je mam
na stene) a dlouhodobe s nimi mam dobre zkusenosti...

Blize viz
http://www.mars-svratka.cz/Katalog_vyrobku/K_Zavisne_skoioky/k_zavisne_skoioky.html

Jirka