vyvoj a stavba CNC frezy

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Duben 19 20:48:11 CEST 2004

Hmmm, a cim jste to meril? Nechci Vam brat iluze a ani Vas nejak podcenovat, ale pracovat na pul stovky neni jen o masine na ktere to delate, ale take o rukach a hlave. To ze jste schopen odecitat na stupnicich pul stovky neznamena ze to tak je. Staci mit jen hur nabrousenej nuz.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.