vyvoj a stavba CNC frezy

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Duben 19 09:39:31 CEST 2004

Teoreticky ano, pouzitelna by byla rada ZBX nebo NTB, pokud se nepletu tak
opakovatelnost polohy je 0,0013mm, stoupani 1-50mm/ot prumer sroubu 6-24mm.
Otazkou je jak velke mechanicke upravy by vyzadovalo upnuti matice do
soucasneho loze ve stroji a take ucelnost takove veci , pokud se clovek
nezivi frezovanim nebo nepotrebuje tisicinove obrabeni (stejne by narazil na
vule rotacnich casti) tak se lze naucit zit i s nejakou tou vuli v posuvu.

 ----- Original Message -----
From: "Pavel Rotter" <PavelRotter@newte.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, April 19, 2004 9:11 AM
Subject: RE: vyvoj a stavba CNC frezy

Dobrý den,

dovolím si pouze malou poznámku: nedávno jsme v Microconu kupovali kuličkový
šroub SKF pr. 20mm, délka tuším 1,5m  za cca 5600,-- to není zas tak
tragická cena. Možná jít cestou výměny trapézů za kuličkové šrouby by bylo
cenově schůdné. Jen takový nápad, o tuto problematiku se nijak nezajímám...
Přeji pěkný den.

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847