[HWnews] Proc (jak) by mela PWMka znicit motor?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Duben 17 21:03:04 CEST 2004

Na co 2 diody ? takhle jste z toho udelal stepdown menic, tam staci dioda
jedna (ta uz tam konecne musela byt jelikoz se vinuti chova jako indukcnost
v serii s indukovanym protinapetim, pokud tam nebyla, tak se nedivim ze ten
komutator hori).

Danhard