RE: [HWnews] AVR - jak na to

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Čtvrtek Duben 15 14:47:40 CEST 2004

Dobry den,
jen se chci zeptat na zkusenosti s JTAG ??? Uz delsi domu delam s ATmega 8..128 a zatim jsem jej nepotreboval. Programator lze postavit za par kacek, pisi vse v ASM (teda ted zacinam pokukovat po Ccku a zkusebne jsem delal program pro TUSB3410)... Kdyby mel nekdo zajem o nejake knihovny tak jsou na mojich strankach, pripadne mohu poradit jak a s cim, teda kdyz budu vedet. s pozdravem Vladimir Loula ml. (boat.aeroomni.com)