[HWnews] bezdratovy internet 2,4 GHz ???

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Duben 14 21:46:53 CEST 2004

  Taky mame takovou malou sit, asi 50 uzivatelu. Vsichni sdilime jedno
pripojeni rychlosti 1 Mbps. I v dobe, kdy je na siti nejvic lidi, nekdy
k veceru, tak je rychlost stale v desitkach kB/s. Chce to jen hlidat
notoricke hyperstahovace aby si nechali sve aktivity na pozdni noc.
Nebo je naucit pouzivat planovace ve stahovacich programech (pro ty
inteligentnejsi).

S pozdravem,
  Novalex