RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

david@cybertex.org david@cybertex.org
Středa Duben 14 09:16:56 CEST 2004

Zdravim

ja si myslim ze zas tak nerealne neni
vecina lidi co prispela do diskuze sice nema moc velke poneti co to obnasi
veci typu pic ci dimpc jsou nepouzitelne jakos i zbyvajici vecina veci
ale kuprikladu ja pred nejakou dobou sehnal procesory pro kosmicke pouziti
a nez abych je mel v nejake (casem) vitrince je nabidnu na tento projekt
nejsou sice nejnovejsi ale v tomhle pripade rok sem rok tam nehraje zass
tak velkou roli
ono znam lidi co se podileli na ceskych druzicich a radi poskytnou sve
zkusenosti coz je to nejdulezitejsi
az by se neco realneho udelalo penize by se nasly
a kdo vi co pak dal mesic mars ? :-) kdyz muzou cinani proc ne my
i kdyz pokud to dopadne jako projekty tady tak po mesici po tom nestekne
ani pes :-(

David Kucera
www.cybertex.org