[HWnews] dalsi ceska druzice ?

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu@mail.cez.cz
Středa Duben 14 08:40:30 CEST 2004

Autorům nápadu sice fandím, ale zřejmě nemají představu co to obnáší. I
když seženou sponozra na vynesení na oběžnou dráhu (o čemž si dovolím
úspěšně pochybovat) neboť i "pravé" radioamatérské družice se vynášejí jako
secondary payload za nemalý peníz v USD, budou muset prokázat
certifikační zkouškou, že družice vůbec přežije start a vynesení na oběžnou
dráhu. Respektive, že se z ní v průběhu této doby neuvolní něco co by mohlo
poškodit ostatní vynášená zařízení.

Koho tako problematika zajímá více, tak doporučuji navštívit stránky
www.amsat.org

Karel OK2ZI

Kubat Tomas <tomas_k@comap.cz>@mailman.nethouse.cz on 14.04.2004 08:29:55

Odpovězte prosím  -  "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>