[HWnews] dalsi ceska druzice ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 14 08:29:55 CEST 2004

vcera v zpravach bylo neco, jako ze na litani do kosmu je potreba povoleni ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Šerých Jakub [mailto:Serych@panska.cz]
Sent: Wednesday, April 14, 2004 8:26 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

Tak nevim, kdyz jsem si to cetl, pripada mi ten pristup tak trochu, jako
kdyz se pejsek s kocickou chystali peci dort. Jeste tam mohlo byt, ze za
1000 koupi litr vterinoveho lepidla, aby vsechny ty nakoupene soucasti mohli
posleze slepit dohromady.
Ja osobne si predstavuji podobnou aktivitu jako je realizace amaterske
druzice vedenou ponekud koncepcneji. Ale mozna, ze je to jen muj dojem a ve
skutecnosti vznikaji podobne projekty prave takhle.

Pekny den

Jakub Serych