[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Duben 14 00:45:13 CEST 2004

Pokud byste z toho škubal elektroniku, tak já bych si s dovolením vzal ty desky na kterých jsou HPIB řadiče (jsou-li tam nějaké). :-)
Nebyl by problém se pro ně stavit, mám chalupu v Dolním Lánově.

Zdraví PavelK