[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Duben 14 00:05:36 CEST 2004

>Opravoval jsem zaøízení øízené poèítaèem SAPI1, které jsme dìlali pøed 13
>lety.

No parada, ja tu mam osazovaci masiny rizeny pocitacema HP9000 (v podstate
tri pocitace na jednu masinu ;-) ), cele to komunikuje pres HPIB. Nechtel by
jsi mi to pomoct rozchodit? ;-> Ja uz jsem kapituloval a asi z toho vyskubu
vsechnu elektroniku a udelam vsechno znova. Strasne se mi do toho nechtelo,
ale asi jina cesta neni. Je to stare 20 let (tehdy to ale musel byt bomba!)
takze likvidace je uz na miste...
BTW:Ale mechanika i po 20 letech porad perfektni...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz