[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Duben 13 22:24:05 CEST 2004

Vzhledem ke globalizaci je uz tezke se spolehat i na osvedcene znacky.
Ja mam Panasonika klasicka 55cm koupeneho v roce 95 tedy 9 let bez jedine
poruchy a to absolvoval i nekolik dni v zatopenem byte - tedy nad hladinou a
nasledne nekolikanasobne stehovani. Stal tehda asi 12kKc. Je pravda ze za ty
prachy bych ted mel super televizi, ale na druhou stranu to ze jsem mel 9
let klid mi za to tak nejak stoji. Kamos s i nastejno se mnou kupoval
Mitsubishi take 55cm a sice ji jeste ma, ale uz se to nekolikrat podelalo.

U 100Hz televizi je treba si dat bacha na kvalitu signalu udajne pokud neni
signal dobry je to mnohem horsi nez 50Hz.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.