[HWnews] Pájení SMD bez nepájivé masky

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Duben 13 09:33:05 CEST 2004

At 08:27 13.4.2004 +0200, jirka7a@seznam.cz wrote:

>Napadlo mì ty SMD pøilepit normálnì vteøin. lepidlem. Tím se tam taky udìlá
>nevod. vrstva a zároveò se to nebude hýbat pøi pájení.

:-))) Tak to ti preju prijemny zazitky pri pajeni ;-) Na lepeni SMD jsou
specialni, teplem vytvrzovana lepidla, ale je to dost drahe. Takova jedna
tuba (jako je treba silikon) ne zrovna kvalitniho lepidla Permacol, stoji
cca. 6kKc Loctite je jeste drazsi. Ale jak rikam, vytvrzuje se teplem.
Hlavne mi to prijde jako neskutecna a zbytecna pakarna lepit SMD pro rucni
osazovani! IMHO daleko lepsi reseni bude peclivejsi pajeni...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz