[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce
Petr Simek
psimek@jcu.cz
Pátek Duben 2 11:45:49 CEST 2004
On Fri, 2 Apr 2004, Radim 2 wrote:
> Nepsal jste nahodou ze jste neprosel pres emise kvuli vysokym uhlovodikum ??
> Nejsem si uplne jisty,ale mam pocit ze zvysene uhlovodiky signalizuji prusak
> oleje
> do spalovaci komory,napovida tomu i to ze se to projevuje postupne. Hledal
> bych nejakou netesnost. Jste si s tim (ne)ubytkem oleje jisty ?.
Myslel jsem na spatne paleni - nespalene palivo jsou taky uhlovodiky ne?
A s tim ubytkem oleje jsem si jisty, olej to nezere.
> To ho vubec nemenite ??
Ono to auto moc nejezdi, z hlediska najetych kilometru neni treba,
snad jen z hlediska casu - je tam asi 5 let, ale pochybuju ze to
muze mit vliv na ten problem.
> Zkuste fintu ze stareho AR,
> cela spociva v tom ze to kabiny date 6 doutnavek bez predradneho odporu,
> jednim koncem na kostru a druhym koncem vedete tenke draty k jednotlivym VN
> kabelum,
> u svicek staci udelat 2-5 zavitu toho volneho konce jako indukcni vazbu.
> Sam jsem resil podobny problem.Doutnavky vam budou mrkat v rytmu paleni,
> jas bude primo indikovat napeti preskoku(umerne bohatosti smesi).
> Nejdulezitejsi je asi to ze lehce poznate zda vysazuje stale stejny valec,
> nebo pokazde jiny (velmi dulezity poznatek).
To je dobry, doutnavky mam, vyzkousim to.
> Mimochodem kolik ma to auto realne ujeto km ???
> Jeden odbornik co se zivy prebrusovanim valcu me rekl
> poznatek z praxe (100 000 km ujeto = cca 0,01 mm ubytek na prumeru valce)
Asi 160000. Ted ale rocne najede tak 3000.
> Radim
*------------------------------------------------------------------------*
| Petr Simek APS JU |
| psimek@jcu.cz |
*------------------------------------------------------------------------*
Další informace o konferenci Hw-list