[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Radim 2 radim2@infos.cz
Pátek Duben 2 09:24:22 CEST 2004


Nepsal jste nahodou ze jste neprosel pres emise kvuli vysokym uhlovodikum ??
Nejsem si uplne jisty,ale mam pocit ze zvysene uhlovodiky signalizuji prusak
oleje
do spalovaci komory,napovida tomu i to ze se to projevuje postupne. Hledal
bych nejakou netesnost. Jste si s tim (ne)ubytkem oleje jisty ?.
To ho vubec nemenite ??
Zkuste fintu ze stareho AR,
cela spociva v tom ze to kabiny date 6 doutnavek bez predradneho odporu,
jednim koncem na kostru a druhym koncem vedete tenke draty k jednotlivym VN
kabelum,
u svicek staci udelat 2-5 zavitu toho volneho konce jako indukcni vazbu.
Sam jsem resil podobny problem.Doutnavky vam budou mrkat v rytmu paleni,
jas bude primo indikovat napeti preskoku(umerne bohatosti smesi).
Nejdulezitejsi je asi to ze lehce poznate zda vysazuje stale stejny valec,
nebo pokazde jiny (velmi dulezity poznatek).
Jinak pro rychlou kontrolu stavu valcu je skvela metoda mereni proudu do
spoustece osciloskopem ,pomoci proudove sondy.

Zkuste si procist informace na teto strance
http://www.orakor.cz/techinfo.htm
sekce montaz pistu - zvysena spotreba oleje

Mimochodem kolik ma to auto realne ujeto km ???
Jeden odbornik co se zivy prebrusovanim valcu me rekl
poznatek z praxe (100 000 km ujeto = cca 0,01 mm ubytek na prumeru valce)
Radim


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.647 / Virová báze: 414 - datum vydání: 29.3.2004




Další informace o konferenci Hw-list