[HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Petr Kousal kousal@jablotron.cz
Pátek Duben 2 10:37:49 CEST 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Jenze nesmite zapomenout na jednu vec - tohle zvladnou udelat i
> osmilete deti (nejstarsi dcera si uz skoro sama (tistak - matici 5x6
> pajecich bodu jsem ji udelal a sem.tam radil kam co pripajet + oziveni
> (tranzistor mela opacne)) udelala blikatko a to ji je 7), kdezto s MCU
> tezko. Nepominutelnym faktem take zustava vychovne pusobeni takoveto
> cinnosti a nabyta zrucnost pri pajeni takovehoto velkeho projektu.

S tim by se asi dalo souhlasi, ze pro zacatecnika v elektronice je
praktictejsi postavit slozitejsi obvod z diskretnich soucastek, kde muze
pochopit jednotlive principy, nez pouze uP + ovladaci prvky. K tomu se
da si myslim vzdy dojit pozdeji.

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853
ICO:14864959, DIC:187-14864959