[HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Duben 2 10:23:22 CEST 2004

MK wrote:

> Tak jsem neodolal a Electus dnes zakoupi, musim se omluvit - to asi opravdu nebyl April.
> Co to vsak je si netroufnu odhadnout - pred triceti lety bych mozna obdivne zaplesal,
> dnes to ve mne vyvolava jen smisene pocity
> (neco jako pohled na tchyni ritici se v mem novem voze do propasti)

Jenze nesmite zapomenout na jednu vec - tohle zvladnou udelat i osmilete
deti (nejstarsi dcera si uz skoro sama (tistak - matici 5x6 pajecich
bodu jsem ji udelal a sem.tam radil kam co pripajet + oziveni
(tranzistor mela opacne)) udelala blikatko a to ji je 7), kdezto s MCU
tezko. Nepominutelnym faktem take zustava vychovne pusobeni takoveto
cinnosti a nabyta zrucnost pri pajeni takovehoto velkeho projektu.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!