Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 30 21:19:22 CET 2024

Tak dusík při spalování vodíku samozřejmě má čas se zapojit. A zapojuje se.
Mimo jiné proto, že teplota hoření je u vodíku nepříjemně vysoká. Vyšší,
než u zemního plynu.
Proto ani zelenáči nejsou nadšení třeba z vodíkových letadel.

To o produkci vodíku, pohaněného energií z jaderných přeměn, jsem
nevymyslel já. To je součástí té pohádky.

Pokud by skutečně ve významném množství stále vznikal a stále unikal,
tak nevěřím, že jeho projev na povrchu by probíhal bez povšimnutí.

Že je vodík nejrozšířenějším prvkem ve vesmíru je zřejmě pravda. Ale
dopad toho faktu tady na Zemi není nijak významný. Nebo ano?
Že ho máme vázaného třeba ve vodě opravdu dost, o tom snad nikdo
nepochybuje.

Ne, ne a ne. Akcie vodíkových těžařů opravdu nechci. ;-)

PL