Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 30 09:45:45 CET 2024

u normalnich benzinek mate jen tu trubku z ktery leze 3x ruzny palivo.
nemate tam zadny nastroj "sikany" zakaznika, jak ho donutit do slevovych
vernostni akci atd. udelejte mi pakarnu, popojedu par km k pumpe kde
neni. takrka normali konkurence.
to u elektocajku, jsou podle vyrobce nabijeci systemy, zasuvky, sw atd.
a to se vyvyjelo s e_autama. tesla si stavela svoje nabijecky, proc by
tento benefit davala dal k dispozici ? jen at si lidi kupujou teslu, ta
rychle nabiji a ma svoji sit rychlonabijecek. neco jako tiskarny, kupte
levnou tiskarnu, barevnej laser, vydelame az na tonerech.
opet je to jen ekonomickej model pro kterej jsou pouzitelne prostredky a
nastroje jak jednat se zakaznikem.
uplna tragedie jsou dodavatele plynu a elektriky. tam proste nejde
vytvaret jinou pridanou hodnotu, nez ze sve skupiny zakazniku ostriham
nektere hodne krute, nekterym necham kousek lizu, ale ucetne mi musi
balik nakupu u dodavatele/monopolu vyjit plusovej ! a to je prej ta
konkurence. co by se asi stalo, kdyby si 80% zakazniku reklo o SPOT, to
byste zirali :-)
u mobilniho poskytovatele jeste musu vytvaret ruzne exoticke tarifi a
omezit pocet sektretarek a tim dosahnout trzni zisk, tam to nejak funguje.
ale elktrika a plyn, je proste jedno vyuctovani stejne u vsech
poskytovatelu a co delaj za kouzla u jedny trubky s plynem, to je proste
umeni :-).
t.