Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 29 22:27:43 CET 2024

Ale kde je tady nějaký bod, kde by současné uspořádání s všelijakými
účty a apkami
mělo výhodu proti standardnímu obchodnímu modelu?

Fakt nechápu, kde se to zrovna v elektromobilitě vzalo.
Kdyby to bylo výhodné, tak by se to přece dávno používalo i u normálních
benzínek
a v dalších případech. Třeba kdyby si člověk chtěl koupit boty, tak by
na to potřeboval
nějakou speciální kartu jenom na koupi bot. A buď by platil měsíčně
nějaký paušál,
a pak by byly boty za normální cenu, nebo bez paušálu by boty stály 3x
tolik.

PL