Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 30 09:29:08 CET 2024

a nebude to tim, ze akumulace na 1 - 2 dny nikoho nezajima, pokud musim
mit na xx% casu v roce , kdy "zahadne" nesviti a ani nefoukne 100%
pokrytou spotrebu ?! to ma nekdo pripravenou elektrarnu zadarmo, aby
zaskocil za OZE kdyz hracky nic nedelaj ? ekonomicky bude urcite
vyhodnejsi a bezpecnejsi mix, kde nebude rozhodovat slunicko a vitr.
me to pripada, ze kazdej solarnik by idealne ted, kdyz ma hotovo chtel
udelat stopku dalsim solarum, nechat postavit pro sebe podpurnou
infrastrukturu, aby mu to vychazelo a ostatni kastani, typicky xx
partaji z panelaku(co nikdy ze solaru nic nevytezej), si tu vasi dotaci
200kkc rozdeli mezi sebe, aby treba nemuseli na dovolenou ? :-)
zkuste se na to podivat z pohledu ze nemate domek, zahradu s vodu ve 2
metrech atd. a koukate do toho vyuctovani. vas je 80% a domkaru 20%(jen
nekvalifikovany odhad) co budete chtit, reseni pro vsechny = temelin 2,
3, 4 nebo financovat domkare a jejich hracky ?
tak to proste je.
na kazdy chovani cloveka az male vyjimky je potreba dusledne nasadit
model financovani a hned se ukaze o co bezi.
a je to dobre, ze jsou prachy za 99%  konani cloveka. protoze spousta
nesmyslu a predstav dojede prirozene zase na penize.
t.
p.s. mam domek, i zahradu(bez pisku a skoro na skale) a dokonce i kus
lesa a pole. komin zatim nemam.