Re: Protikopírovací analogové ochrany - bylo Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 29 22:50:49 CET 2024

Tak pokud by byla hlava synchronizovaná těmi pulzy, tak tam fungují
mechanické setrvačnosti a tím spíš by to nemělo reagovat na nějaké pulzy
navíc, které jsou mimo nějaké okno zachycení.

Napadá mě, když to lidem dělalo při kopírování problémy ale u mě ne, tak
jestli jsem neměl zrovna nějaké takové video, které bylo proti tom imunní.
Je divné, že bych nikdy nenarazil ani na jedinou kazetu, která by byla
takhle chráněná.

PL