Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 29 21:43:44 CET 2024

Pardon za uklepnutí, odeslal jsem zprávu co jsem nedopsal.
Chtěl jsem říct, že takhle to má udělané ten diplomant od kolegy Valucha.
Pomocí AD převodníku měří napětí na dvojitě vyváženém směšovači. Já asi
použiju nakonec stejné řešení, ale zatím jsem se omezil na měření duty
cycle na fázovém komparátou 4046. Tam je na pinu OC3 signál který mění
DC a když je signál a referenční signál v protifázi, je duty cycle pulsu
50%.
Ten duty cycle měřím pomocí PIO (stavový automat) v Pi Pico. Při
hodinách Pi Pico 125 MHz to měří docela přesně. Teď ještě napsat ten PI
filtr a připojit DAC na pacifikování oscilátoru a celé to odladit. :)

Zdraví PavelK