Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 29 18:01:28 CET 2024

kdo by rekl, ze tu budou fnukat zrovna solar baroni andel/labaj :-)
ne, stat zadnou realanou akumulaci zaridit nemuze, protoze zadou jeste
fyzici nevymysleli. je mi jedno, ze to solarnikum pres penize nevychazi,
ale stat je oskube stejne jako ostatni. tady se pro lidi nic nedela.
nabijecky ... sleduji dost podrobne elektormobilitu v nemecku, kde jsou
hodne podrobne testy i pro ty nejluxusnejsi elektrovozitka. NE,
nefunguje to ani u nich. nekompatibilita karet, typu nabijecek + sw. v
autech, ktere nic nenaplanuji atd.
doporucuji si na mesic zaplatit kanal AMS(auto motor und sport) treba
sledovaniTV, hodne poradu se opakuje, takze o elektromobilite v EU si
clovek udela zajimvej obrazek. TO PROSTE NECHCETE, alespon pro normalni
ziti.
a ted muzu fnukat i ja. prislo mi vyuctovani z CEZ. silovka zlevnila o
cca 20% z 5000/4000. uz se mi CEZ chlubil. a ted dalsi polozky od noveho
roku, jistic platba  436/500, ditribuce VT 311/648kc, distribuce NT
179/438kc, sys. sluzby 113/212kc, POZE na solary se do konce roku
neplatilo, ted 500kc/MWh.
takze jedeme dal elektriku + 100% a to jen politickym rozhodnutim.
topime elektrikou v echt zateplenym, ale stejne je to ve finale
100kkc/50kkc.
s tim nam fici inflace, takze hypo take +100%(sazba 2%/6%).
za covid games umela bejt nafta za 24kc/l a nikdo z petrol baronu
nekrachoval.
pro beznou rodinu je cca + 100kkc cistyho rocne a to do toho nepocitam
samosku. kde jako clovek usetril 100kkc rocne? ano je lepsi to nasypat
do elekro_pikacovin pro par vyvolenejch ?
a ze cinan umi naridit a zaridit, ze tady a tady se bude jezdit jen
elekro atd. to je vyhoda jejich mentality a tolerovaneho rezimu, to je
jejich vec. ale my v eurosujuzu jdeme do pekny ...
hezke proslunene solarni velikonoce :-)
t.