Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 29 14:23:26 CET 2024

Takhle nějak jsem to chtěl slyšet... prostě je to zábava honit se za
tisícinkama Hz.
A tak to má být. Člověk má dělat věci , které se mu líbí. I když to třeba
nemá úplně smysl...  :-)

Mimochodem tu krabičku " macrovision" někde mám.  Kdysi jsem ji koupil -
desku s osazenými a vybroušenými součástkami.
Ale bylo to kvůli kopírování z originálních videokazet. Synchro tam bylo
záměrně požkozené, nebo nějak náhodně generované.
A ta krabička se dala do videosignálu a už bylo synchro v pořádku :-)

pá 29. 3. 2024 v 11:27 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>