Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 28 22:28:08 CET 2024

Kdyby se chtěl někdo podívat, tak do alba na
https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/agilent-53132a
jsem dal anonymizovaný obrázek toho, co ten GPS přijímač ukazoval právě
před chvílí. Ta přesnost polohy je tam dobře vidět.

Zdraví PavelK