[OT] problem na aliexpress

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Březen 28 18:28:13 CET 2024

Já jsem byl v Číně celkem 13x ,poprvé v roce 1992,naposled někdy v roce
2015.Ten pokrok za tu dobu byl neuveritelny.1992 jezdila po Pekingu hlavně
jízdní kola a nějaké mopedy. Aut strašně málo. No a naposled jsem tam kolo
skoro neviděl a úroveň těch aut byla neuvěřitelná  aaZa těch dalších 9 let
to muselo zase poškodit.