Re: OT: označení mailu jako spam

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 18:24:23 CET 2024

Že je všude prázdno, zpravidla znamená stahování přes POP3 a není
zapnuté zachování zpráv.

Mám zafixováno, že zaškrtnout zachovnání stažených zpráv je to první, co
se musí nastavit před prvním použitím nové instalace mail klienta s
POP3. Ale občas to nevyjde, tak třeba na tomto mailu mám první zprávu
2010 Vítejte v konferenci "Hw-list"!

PH