<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Že je všude prázdno, zpravidla znamená stahování přes POP3 a není
    zapnuté zachování zpráv. <br>
    <br>
    Mám zafixováno, že zaškrtnout zachovnání stažených zpráv je to
    první, co se musí nastavit před prvním použitím nové instalace mail
    klienta s POP3. Ale občas to nevyjde, tak třeba na tomto mailu mám
    první zprávu 2010 Vítejte v konferenci "Hw-list"!<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 28.03.2024 v 11:16 Vláďa Anděl
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:f5867e3c-1e10-488f-bd17-6b38a61fd9d7@vaelektronik.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix">Děkuji za nasměrování. Tyhle věci moc
        neznám, ale píšou tam že <em>"Tato funkcionalita není dostupná
          u emailů v připojeném účtu</em>" takže předpokládám, že to
        funguje jen pro webmail a asi to nebude mít vliv na maily
        stahované přes thunderbird? Zkoušel jsem se do té mojí schránky
        přihlásit přes webmail, ale tam jsem našel úplně všechno
        prázdné. Doručenou poštu, odeslanou, koš, spam... </div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Vlastně bych očekával, že doručená
        bude prázdná, protože všechno průběžně stahuje thunderbird.
        Odeslaná asi taky, protože ta taky zůstává u mě na počítači. Ale
        že tam je i složka spam prázdná, je mi to podezřelé. Ale napsal
        jsem na technickou podporu, tak uvidím, co s tím udělají.</div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Anděl<br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 27.03.2024 v 13:52 Martin Hanek
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:573d114d-d286-44e0-b45f-4ba8c5046037@hanek.net">
        <meta http-equiv="Content-Type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        Dává to tam mail server.<br>
        <a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://support.forpsi.com/kb/a3323/reportovani-spamu-a-vyzadanych-emailu-oznacenych-jako-spam.aspx?translation-detect=false"
          moz-do-not-send="true">https://support.forpsi.com/kb/a3323/reportovani-spamu-a-vyzadanych-emailu-oznacenych-jako-spam.aspx?translation-detect=false</a><br>
        <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
        <div class="moz-cite-prefix">Dne 27.03.2024 v 13:46 Vláďa Anděl
          napsal(a):<br>
        </div>
        <blockquote type="cite"
cite="mid:6060818c-b62b-4041-bb5d-e6a0a140b432@vaelektronik.cz">
          <meta http-equiv="content-type"
            content="text/html; charset=UTF-8">
          <p><font face="Times New Roman">Dobrý den,</font></p>
          <p><font face="Times New Roman">mám problém, že maily od jedné
              firmy mi chodily tak, že v předmětu bylo připsané
              *****SPAM***** a teď už mi od nich mail nepřišel vůbec.
              Kde tohle označení vzniká? Pokud můj thunderbird něco
              označí jako nevyžádanou poštu, dá k tomu značku nevyžádaná
              a tu značku dokážu zrušit, tedy by to měl příště doručit
              normálně. Neděje se tohle někde na serveru? Jsem u Forpsi.
              Mám to řešit s nima?</font></p>
        </blockquote>
      </blockquote>
    </blockquote>
  </body>
</html>