<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Že je všude prázdno, zpravidla znamená stahování přes POP3 a není
zapnuté zachování zpráv. <br>
<br>
Mám zafixováno, že zaškrtnout zachovnání stažených zpráv je to
první, co se musí nastavit před prvním použitím nové instalace mail
klienta s POP3. Ale občas to nevyjde, tak třeba na tomto mailu mám
první zprávu 2010 Vítejte v konferenci "Hw-list"!<br>
<br>
PH<br>
<br>
<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 28.03.2024 v 11:16 Vláďa Anděl
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:f5867e3c-1e10-488f-bd17-6b38a61fd9d7@vaelektronik.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">Děkuji za nasměrování. Tyhle věci moc
neznám, ale píšou tam že <em>"Tato funkcionalita není dostupná
u emailů v připojeném účtu</em>" takže předpokládám, že to
funguje jen pro webmail a asi to nebude mít vliv na maily
stahované přes thunderbird? Zkoušel jsem se do té mojí schránky
přihlásit přes webmail, ale tam jsem našel úplně všechno
prázdné. Doručenou poštu, odeslanou, koš, spam... </div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Vlastně bych očekával, že doručená
bude prázdná, protože všechno průběžně stahuje thunderbird.
Odeslaná asi taky, protože ta taky zůstává u mě na počítači. Ale
že tam je i složka spam prázdná, je mi to podezřelé. Ale napsal
jsem na technickou podporu, tak uvidím, co s tím udělají.</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Anděl<br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 27.03.2024 v 13:52 Martin Hanek
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:573d114d-d286-44e0-b45f-4ba8c5046037@hanek.net">
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=UTF-8">
Dává to tam mail server.<br>
<a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://support.forpsi.com/kb/a3323/reportovani-spamu-a-vyzadanych-emailu-oznacenych-jako-spam.aspx?translation-detect=false"
moz-do-not-send="true">https://support.forpsi.com/kb/a3323/reportovani-spamu-a-vyzadanych-emailu-oznacenych-jako-spam.aspx?translation-detect=false</a><br>
<pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 27.03.2024 v 13:46 Vláďa Anděl
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:6060818c-b62b-4041-bb5d-e6a0a140b432@vaelektronik.cz">
<meta http-equiv="content-type"
content="text/html; charset=UTF-8">
<p><font face="Times New Roman">Dobrý den,</font></p>
<p><font face="Times New Roman">mám problém, že maily od jedné
firmy mi chodily tak, že v předmětu bylo připsané
*****SPAM***** a teď už mi od nich mail nepřišel vůbec.
Kde tohle označení vzniká? Pokud můj thunderbird něco
označí jako nevyžádanou poštu, dá k tomu značku nevyžádaná
a tu značku dokážu zrušit, tedy by to měl příště doručit
normálně. Neděje se tohle někde na serveru? Jsem u Forpsi.
Mám to řešit s nima?</font></p>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
</body>
</html>