Re: Ještě k té domácí kalibraci multimetrů

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Březen 26 22:05:12 CET 2024

Já bych to do trouby nedával. Není to ani krystal ani velikonoční beránek.
Jinak ty závislosti na teplotě jsou v datasheetu na straně 5. Když to
není někde kolem 22-25 stupňů, tak se to hýbe. A ty komerční provedení
mají max. teplotu +70 Celsia.
To spíš když je to v nějakém zapojení na tišťáku, tak se kolem dělá
takový speciální "ostrůvek" a viděl jsem i to, že se to dává do
polystyrénového kabátku. Prostě teplotně isolovat, ale nezapékat ani
neflambovat :)

Zdraví PavelK