Re: Ještě k té domácí kalibraci multimetrů

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 26 21:49:50 CET 2024

Hezké...Proč jsou na tom grafu ty díry? To nešel proud? :-)

V te souvislosti  - stárnutí mě napadlo, jestli to tedy nemám nechat (MAX )
také stále spuštěné, aby to vystárlo - nic to nežere.
A když to budu dávat do krabičky, nevyplatilo by se to dát do termostatu
tak, jako se dělají OCXO? Prostě nějaké kuchnout a dát tam tu MAX referenci.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>