Re: OT pletení pomlázek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 26 21:43:09 CET 2024

Nemáte někde fotku toho nazdobeného perníčku?

Mě to moc láká, vždycky před Vánoci mě chytne rapl a přemýšlím jak na to na
té 3D printárně.
Jenomže ten předvánoční shon a zmatek to vždycky potlačí, takže opustím
myšlenku. Ale mám to už takhle pár let a chytne mě to, když se náhodou
přimotám ke zdobení.
Ano, taky občas vezmu do ruky ten silostěnný PVC pytlíček, který svařuju do
konusu, kde ve špičce je zatlačená plastová tryska a ... maluju....
Dávkování bych asi měl vyřešené, i když by tam musely probíhat nějaké
zkoušky před tiskem. A důležitá je i konzistence té bílé polevy, musí se v
tom dobře rozpustit cukr.
Co je ale problém, jak udržet tu malovací trysku nad "bombírovaným"
perníčkem.  Myslím, že by bylo třeba nejprve perníček usadit a pak ho
nějakým lehce tlačítkovým hmatákem ohmatat,
uložit profil terénu a pak na něj malovat.  A i kdybych vyřešil to čidélko,
tak to nedám programově, je to na mě moc velký oříšek.
Ale synek měl nápad , že by se ta vyhřívaná deska na 3D ( máme Endera )
mohla využít rovnou k pečení.
Jen by se muselo příslušně zvednout napájecí napětí...
Když se tu probíraly lasery, možná by nebylo od věci do těch perníčků něco
vyřezat, nebo gravírovat.
To snad ještě taky nikdo nezkusil...

Jo nápadů je plno....
https://www.rodina21.cz/wp-content/uploads/2018/05/ak_uvod.jpg