Re: OT pletení pomlázek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 26 20:11:59 CET 2024

Já to prosím kdysi dělal.

Před přechodem na laserem řezané papírové šablony jsem měl bastl CNC
dispenseru na pájecí pastu.
Tehdy ještě na CNC frézce, mechaniku 3D tiskárny jsem ještě neměl.
Na pastu jsem to nikdy pořádně nedotáhl. Ale jednou před vánoci jsem tam
osadil 50ml injekční stříkačku
a pomalovával perníčky své kamarádce.

Sice napřed trochu ohrnovala nos, že ruční práce jen cennější, ale
výhody nakonec musela uznat.
Napřed jsem na té samé CNC frézce vyfrézoval z překližky malé destičky s
výřezem ve tvaru daného perníčku.
Pro každý tvar samozřejmě samostatnou.
Takže absolutní souřadnice toho perníčky byly dané.

Ale už nemám ani ten stroj (to bych asi znovu zvládl udělat), ani tu
kamarádku (to už asi bohužel nezvládnu).

PL