Re: OT pletení pomlázek

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 26 15:15:12 CET 2024

Na Rakovnickém potoce zase řádí v poslední době bobři. To by člověk
nevěřil jak silný strom dokáží uhryzat. A vrbu mají v oblibě, i když mi
soused říkal, že mu přes zimu uhryzali i jabloň.
Vrbičky vhodné na pomlázky už také několik let nejsou, lidi nepletou
košíky a když se ty vrby nezastřihují tak nějak zdegenerují nebo
chcípnou. Alespoň tak nějak to vysvětloval starý košíkář na hradě před
tím než to vzdal a šel do penze.

Mrazík