Re: OT pletení pomlázek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 26 15:15:06 CET 2024

No, když ji všechno po tom jalovci pálilo, tak možná ta voda opravdu
přišla vhod.
Uznávám, že nějakým ESG standardům to asi příliš neodpovídalo.

Kupodivu z mládí nemám Velikonoce vůbec spojené se sněhem.
A to bylo mé rodné město Frýdek-Místek víc než 300 m.n.m. v podhůří Beskyd.
Ale to možná jen paměť neslouží.

PL