Re: OT Polarizační efekty na autech

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 25 18:05:29 CET 2024

To by musel mit nejaky divny ty okulary - bryle by mely byt polarizovany
tak, aby nepropoustely odrazy od vodorovnych (cti louzicky) ploch. Tj.
všechny by měly být vertikální.

Co se tyce monitoru... chce to epaper nebo oled ;-)
https://preview.redd.it/l7ustuijvhc91.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=1968999ec510f1f9a81f1428b09e9681929688ec