Re: OT Polarizační efekty na autech

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 25 16:18:22 CET 2024

Ukladal ich tam tipek, co ma polarizacne okuliare otocene o 90st.?

wek

PS tie predne skla na autach su ohnute, nevznika ten pattern vdaka nejakym uchytom na to ohybanie, ktore by mohli vnasat teplotne gradienty?

Kde sa vlastne tie skla robia? Viem ze v Salgotarjane v Madarsku sa aspon robili, ale aj ked tam mam rodinu, nerobia/nerobili v sklarni...