Practical Guide to Implementing Solar Panel MPPT Algorithms

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Březen 25 11:58:38 CET 2024

No ale proč nemůžu použít takovou baterku, aby to odpovídalo potřebnému
napětí? Například pro dva 40V panely ve stringu vychází nejlépe 24
článků LiFePo a k nim existuje vhodný balancer, třeba JIKONG SMART
Balancer Active 8-24S 150A – mivvyENERGY.cz
<https://www.mivvyenergy.cz/cs/bms-a-balancery/bms-s-aktivnim-balancerem-smart-8s-24s-150a-32v-jikong.html>

Martin Záruba