Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Březen 24 18:26:52 CET 2024

Dobrý den,

Já si už vůbec nepamatuju, co jsem s tím tenkrát vyváděl. Je to asi 30 let.
V té době jsme montovali a po republice rozváželi SAPI1, takže dostupnost
součástek jsem měl. Vím jenom, že klávesnice měla nějak zpřelámané přívody,
tak jsem tam dobastlil dráty, a funguje to kupodivu dodnes. Mám k tomu i
interface s 8255, a měl jsem k tomu připojenou nějakou jehličkovou
maďarskou tiskárnu. A joystick vlastní konstrukce. Ten jsem už nenašel.
Dceři jsem řekl, ať se podívá na Roblox, který hranou teď. Že ta grafika
vypadá stejně jako na tom ZX. Hrát nechtěla, ale mě to také moc nešlo.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora