Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 24 11:42:54 CET 2024

Nějak si papatuju, že tehdy jsem taky chtěl 16k, ale bylo jen 8 nebo 32
a pak přibylo pekelně drahých 128 a chvíli potom 512. Ale ty liché
velikosti, kde by matice nebyla čtvercová, nějak nebyly, nebo to byla
hodně exotika.

PH