Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Březen 24 10:26:12 CET 2024

Zdravím,

na ten Pascal stačilo 8KB ? Já měl za to, že ten překladač byl větší.
Teda pokud to byl ten z Mikrobáze.
Já měl později takhle ke Spectru připojenou 16K SRAM se zálohováním a do
toho jsem nahrával různé modifikace původní ROM jako třeba LEC-ROM. A
ještě později jsem si postavil řadič floppy disků a takové to
přemapování paměti z pár hradel, aby mi na tom chodila CP/M. To taky
tenkrát vymyslel LEC neboli Jirka Lamač. Ale to bylo až tak někdy v roce
1986-87.

Zdraví PavelK