Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 24 00:30:08 CET 2024

Jen poznámka k těm orlicím a hákovým křížům: v těch 80-tých létech to
bylo od konce války zhruba stejně dlouho, jako je to od té doby do dneška.
A já mám z těch osmdesátek ještě spoustu součástek, které občas někde
použiju. A mám i některé funkční počítače, co jsem tehdy stavěl.
Tak ty orlice tehdy nebyla žádná velká historie.

PL